Ustájení

05.07.2009 23:55

Moji králíci bydlí v klasické 6 - ti kotcové kálíkárně.

také jak jsem psal letos na jaře , zrekonstruoval jsem králíkárnu a tosejména střechu a výkrmové kotce dole. Rozměry výkrmových kotců jsou(dxvxš - 130 cm , 80 cm , 80 cm )

Králíkům podestýlám především hoblinami - přímo z truhlářství ( nelakované dřevo ) a v zimě slámou ( především ječmennou a když není jiná tak i peničnou ) z důvodu aby nenastidli od nožiček.

Misky používám keramické jek na jádro tak na vodu.

Chtěl jsem udělat napájecí systém ale z důvodu , že mám kálíkánu vnku by mi to v zimě zamrzlo.

V každém kotci má králík i jesle na seno .

Králíkům podávám i špalíček z jabloně , aby si brousilli zuby spíše o něj než o moji králíkárnu :)

Je to z důvodu aby si to králík neušlapal a nepokálil.

Každý tedy má standatní výbavu podestýlka , misky na vodu , misky na jádro a jesle.

Ještě jdna zajímavost.

Mám králíkánu pod ořchem ( obrovskou lískou ) jako takovou malou prevenci proti komárům , kteří přenáší různé nemoci.