Obrana proti krysám

24.12.2009 23:35

Mnoho chovatelů v současné době trápí všelijaké malé myšky až krysy , které jim vytahují mladé z hnízda a posléze zabíjejí.

Naštěstí  jsem tyto živočichy spatřil ve své králíkárně velmi rychle než stačili napáchat obrovské škody.

Skoušel jsem všechny možné věci jako je zadělávání dřevem podlahu , plastama , betonovýma kostkama - nic nepomohlo.

Proto jsem se odhodlal k nápadu , co takhle nalít na podlahu 1 cm batonu a vyskládat na to po celé podlaze dlaždičky.

Věřte , nevěřte pomohlo to , a od července jsem v králíkárně neviděl ani dirku , ani myšku , které se mi krmily u králíků přímo z misek, prostě nic.

Po této úpravě se mi náklady na krmivo snížily až na polovinu.

Všechny dirky poté ve stropě králíkárny , které ještě měli sílu vykousat , jsem fest zatloukl tvrdým dřevem z dubu.

Ale teď zpátky k podlaze.

Podlaha má hned obrovské množství výhod.

např.: 1) Králík se má v létě o co chladit  a v zimě naopak dlaždičky krásně hřejí  .

           2) Moč neprotéká do spodních kotců a tudíž ani nehnijou podlahy.

           3) Velmi snadné číště ze všech koutů králíkárny a snadné dezinfikování.

           4) V kotci už nikdy neuvidíte nezvané hosty.

           5) Snížejí se Vám náklady na krmivo , a i když si myslíte že vaši králíci prostě jenom hodně žerou , není tomu tak,

               jelikož už jsem se setkal s tím , že mi myši sežrali celou misku , a králík z toho neměl vůbec nic.

           6) Delší životnost králíkárny.

Já jsem už všechny myši tímto způsobem ze své králíkárny vypudil , jelikož jsem jim zabránil přístulu ke žrádlu od králíků , a seno jim moc asi nejede.

Tak a toto je moje zkušenost.